TVN będzie sprzedawać czas reklamowy TV Puls
15.12.2010, 08:11
1 stycznia 2011 roku biuro reklamy Grupy TVN rozpocznie sprzedaż spotów reklamowych i sponsoringu TV Puls, którą przez ostatnie trzy lata reprezentował broker kanałów tematycznych At Media.
Tym samym TV Puls jest pierwszym klientem nowego projektu Grupy TVN: Premium TV, czyli sprzedaży reklam w kanałach spoza Grupy. ”Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nieposiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. Dla Grupy TVN jest to wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej” – stwierdził szef Premium TV Andrzej Karasowski, cytowany w komunikacie prasowym. TV Puls zmieniła biuro reklamy po kilkumiesięcznych negocjacjach. W liczącym ponad 50 kanałów portfolio At Media była to stacja o największym udziale w rynku. W informacji brokera o zakończeniu współpracy z TV Puls przytoczono wypowiedź Marii Wajdy, dyrektor zarządzającej At Media: ”W toku negocjacji ze stacją nie podjęliśmy wyzwania zagwarantowania kwoty ze sprzedaży na naszym zdaniem nieuzasadnionym biznesowo poziomie. At Media jest niezależnym od stacji domem sprzedaży reklam, w związku z czym nie mamy za sobą nadawcy, który finansowałby różnicę pomiędzy gwarantowaną kwotą ze sprzedaży a faktycznie osiągniętymi przychodami reklamowymi stacji”. Jak wyjaśnił prezes i właściciel TV Puls Dariusz Dąbski, stacja przyjęła ofertę TVN, bo była ”najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls”.(RUT, 15.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










