Blisko 4 mln euro ma kosztować kampania drobiu
13.12.2010, 08:50
Krajowa Rada Drobiarstwa rozpisała przetarg na kreację i realizację kampanii promocyjnej pt. "Nowa jakość w drobiarstwie".
Celem trzyletniej kampanii jest promocja drobiu w Polsce i mięsa gęsiego w Niemczech. Akcja ma być prowadzona w telewizji (w tym marketing użyczeniowy), Internecie i prasie. Uzupełniona zostanie działaniami PR i marketingu bezpośredniego. Jej start planowany jest na październik 2011 roku. Kampania będzie współfinansowana ze środków unijnych - jej łączny budżet to blisko 4 mln euro. Będzie to kolejna kampania propagująca jedzenie drobiu. W drugiej połowie br. Krajowa Rada Drobiarstwa zleciła agencji BrandComm kreację kampanii mięsa gęsiego za 2,5 mln zł.(DOK, 13.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










