Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziewięcioletni perkusista promuje multiwitaminy Bayera

Ruszyła kampania multiwitaminy Kinder Biovital Younior, nowego produktu firmy Bayer. Twarzą kampanii jest Igor Falecki, dziewięcioletni perkusista - bohater popularnych filmów na YouTube.

Biovital Younior z portfolio marki Kinder Biovital to tabletki musujące w trzech owocowych smakach, przeznaczone dla dzieci w wieku szkolnym. W spocie, który ma podkreślać, że multiwitaminy wspierają aktywność fizyczną i umysłową dzieci, występuje Igor Falecki. Gdy miał cztery lata, grał już na perkusji, a filmy z jego występami były przebojami w serwisie YouTube. W reklamie chłopiec wystąpił z mamą. Spot emitowany m.in. w TVP, TVN i Polsacie przygotowała agencja JWT, a wyprodukował dom produkcyjny Tyrka Studio. Emisję zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 10.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.