3 mln zł na promocję sylwestra w Krakowie
09.12.2010, 09:15
WOW!night, czyli tegoroczny sylwester na Rynku Głównym w Krakowie organizowany przez Krakowskie Biuro Festiwalowe i radio RMF Maxxx, wspiera kampania za blisko 3 mln zł.
Na imprezę przygotowywana jest m.in. największa w Europie scena klubowa z parkietem o powierzchni blisko 10 tys. mkw. Zaproszono gwiazdy muzyki klubowej – Kelis i R.I.O. 45-sekundowe spoty emituje 17 stacji sieci RMF Maxxx (m.in. w Krakowie, Częstochowie, na Śląsku, w Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie). Od 20 grudnia do kampanii włączy się także RMF FM. Zaplanowano działania w Internecie (Interia.pl i Onet.pl) i reklamy w prasie (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Dziennik Gazeta Prawna", "Fakt", "Super Express", "Newsweek Polska", "Wprost", "Bravo Girl", "Show", "Hot Moda", "Gala", "Party", "Dziewczyna"). Spoty promujące WOW!night można także zobaczyć na ekranach w dziewięciu punktach sieci informacji miejskiej InfoKraków. Od 15 grudnia reklamy będą emitowane w pojazdach komunikacji miejskiej w Krakowie, Łodzi i Kaliszu, a także w automatach Krakowskiej Karty Miejskiej i krakowskim centrum sportowym Com Com Zone. Tuż przed imprezą, od 28 grudnia, witryna salonu Empik Megastore na Rynku Głównym zamieni się w wielką reklamę WOW!night. W akcji wykorzystano ponadto citylighty (Kraków), billboardy (Kraków, Warszawa, aglomeracja śląska) oraz siatki wielkoformatowe. Z kampanią outdoorową powiązana jest akcja wykorzystująca fotokody. Na citylightach i plakatach promujących WOW!night oraz na stronie internetowej Wownight.eu 15 grudnia umieszczony zostanie fotokod. Można go będzie zeskanować na telefon komórkowy i pobrać specjalnie przygotowaną aplikację z najważniejszymi informacjami dotyczącymi imprezy. Dodatkowo od 23 grudnia na scenie na Rynku Głównym umieszczone będą nadajniki bluetooth, dzięki którym aplikacja będzie dostępna również dla wszystkich osób przechodzących w odległości kilkudziesięciu metrów od sceny. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego i radio RMF Maxxx. Partnerami imprezy są telewizja TVN i TVP Kraków (przez cały grudzień emituje na antenie spoty promujące WOW!night, a w dniu imprezy zrealizuje serię wejść na żywo z krakowskiego rynku).(MŁ, 09.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










