Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zentropy Partners pra-cuje dla marek Tymbark i Fit

Agencja interaktywna Zentropy Partners (McCann Worldgroup) wygrała przetarg na stworzenie w Internecie strategii komunikacji marek Tymbark i Fit (Grupa Maspex Wadowice).

W przetargu wzięły udział cztery agencje interaktywne, m.in. Hypermedia, która ostatnio pracowała dla marek Tymbark i Fit. Agencja Zentropy przygotuje strategię komunikacji w Internecie dla obu marek, przebuduje ich serwisy WWW oraz będzie w przyszłości odpowiadać za kreację ich kampanii online.

(JW, 28.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.