Zaczęła się kampania Lavazza a Modo Mio
08.12.2010, 09:22
Lavazza rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki - Lavazza a Modo Mio.
Działania są realizowane również w innych krajach. W Polsce - głównie w telewizji i na nośnikach zewnętrznych. Dwie wielkoformatowe reklamy zawieszono w centrum Warszawy. Layouty obu przygotowano na bazie ubiegłorocznych zdjęć z kalendarza Lavazza. Ponadto 30-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 24, TVN Siedem, TVP 1, TVP 2, Polsat News, TV 4, 13th Street, Comedy Central, AXN, Fox Life, Kino Polska, MTV, National Geographic, Tele 5, Universal Channel i VH1. Media zaplanowała agencja Arip. Kampania w mediach potrwa do końca grudnia br. Wspierana jest prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscach sprzedaży, a także działaniami public relations prowadzonymi przez agencję Black & White PR.(MŁ, 08.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










