Prawie 1,6 mln zł zebrał Polsat z mikołajkowego bloku reklamowego
Charytatywny mikołajkowy blok reklamowy w Polsacie przyniósł w tym roku 1,59 mln zł. To najlepszy wynik spośród wszystkich siedmiu edycji.
Specjalny blok reklamowy w Polsacie był emitowany 6 grudnia o 18.45, przed ”Wydarzeniami”. Przychód z emisji spotów jak co roku był uzależniony od widowni. Tym razem mikołajkowe reklamy zgromadziły przed telewizorami średnio 6,2 mln widzów (w tym 3,2 mln w grupie komercyjnej, tj. mających 16-49 lat), osiągając zasięg 7,25 mln osób (tylu widzów oglądało reklamy co najmniej minutę). Dało to Polsatowi 39,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 49,1 proc. w grupie komercyjnej. W mikołajkowym bloku reklamowym uczestniczyły firmy: Cadbury Wedel, Coca-Cola Poland Services, Cyfrowy Polsat, Danone, Hyundai Motor Poland, ING Bank Śląski, Invest Bank, Kraft Foods Poland, McDonalds Polska, Nestle Polska, P4, PKO BP, Polkomtel, Polpharma, Polska Telefonia Cyfrowa, Polska Telefonia Komórkowa Centertel, Procter & Gamble, Skoda Auto Polska, Sony Polska, Totalizator Sportowy, Zbyszko Company. Zebrana kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. Poprzednie edycje akcji (w latach 2004-2009) przyniosły łącznie 4,8 mln zł. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 08.12.2010)










