Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec wprowadza piwo domowe Brackie Pale Ale Belgijskie

Grupa Żywiec wprowadziła wczoraj do sprzedaży Brackie Pale Ale Belgijskie, limitowaną edycję piwa warzonego według domowej receptury.

Piwo w półlitrowych butelkach pojawiło się w 200 punktach sprzedaży, przede wszystkim w delikatesach sieci Alma oraz Piotr i Paweł. Brackie Pale Ale Belgijskie zostało wyprodukowane w browarze w Cieszynie według receptury Doroty Chrapek, która wygrała konkurs piw domowych podczas Festiwalu Birofilia 2010. Do sklepów trafiło 150 tys. butelek Brackiego Pale Ale. Wprowadzeniu piwa na rynek towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży - animacje z hostessami i materiały POS. Projekty graficzne wykonała agencja Sofa Studio. Realizacją kampanii zajęła się agencja MH – Art. Grupa Żywiec promuje limitowane domowe piwo już po raz drugi. W ub.r. także w mikołajki do sprzedaży wprowadzono Brackiego Koźlaka Dubeltowego.

(RYD, 07.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.