Grupa Żywiec wprowadza piwo domowe Brackie Pale Ale Belgijskie
07.12.2010, 09:45
Grupa Żywiec wprowadziła wczoraj do sprzedaży Brackie Pale Ale Belgijskie, limitowaną edycję piwa warzonego według domowej receptury.
Piwo w półlitrowych butelkach pojawiło się w 200 punktach sprzedaży, przede wszystkim w delikatesach sieci Alma oraz Piotr i Paweł. Brackie Pale Ale Belgijskie zostało wyprodukowane w browarze w Cieszynie według receptury Doroty Chrapek, która wygrała konkurs piw domowych podczas Festiwalu Birofilia 2010. Do sklepów trafiło 150 tys. butelek Brackiego Pale Ale. Wprowadzeniu piwa na rynek towarzyszą działania promocyjne w punktach sprzedaży - animacje z hostessami i materiały POS. Projekty graficzne wykonała agencja Sofa Studio. Realizacją kampanii zajęła się agencja MH – Art. Grupa Żywiec promuje limitowane domowe piwo już po raz drugi. W ub.r. także w mikołajki do sprzedaży wprowadzono Brackiego Koźlaka Dubeltowego.(RYD, 07.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










