Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam Brands ma agencję od marketingu sportowego

W grupie Young & Rubicam powstała struktura Brand & Sport, która ma się specjalizować w marketingu sportowym.

Nowy dział będzie zajmował się przede wszystkim strategią i badaniami marketingowymi dla branży sportowej. Ma się także koncentrować na budowaniu wizerunku marki (transfer głównych cech dyscypliny na sponsora i budowanie zaufania odbiorców), współpracy (nawiązywanie kontaktów biznesowych) i brand experience (kreowanie interakcji z marką).  W swoich działaniach Brand & Sport wykorzystywać będzie wyniki badań BrandAsset Valuator, które w Polsce prowadzone są wyłącznie przez BAV Consulting (strukturę należącą do Young & Rubicam Brands). Wartość marketingu sportowego w Polsce w ub.r. szacowana była na 1,74 mld zł (dane Pentagon Research). W grupie Young & Rubicam Brands znajdują się m.in. agencje: marketingu bezpośredniego Wunderman, produkcyjna Raymond i interaktywna Max Weber.

(DOK, 30.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.