Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

143 mln zł z reklam przy programach "Mam talent" i "Taniec z gwiazdami"

Ze sprzedaży reklam przy weekendowych programach rozrywkowych ”Mam talent” i ”Taniec z gwiazdami” TVN uzyskał w tym sezonie 142,9 mln zł.

”Mam talent” zarobił 82,2 mln zł, a ”Taniec z gwiazdami” przyniósł stacji 60,7 mln zł. Pierwszy show miał też więcej widzów. Był emitowany w soboty o godz. 20. Od 4 września do 27 listopada co wieczór przyciągał średnio 5,3 mln osób, dając stacji 35 proc. udziału w rynku (40,7 proc. w grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat). ”Mam talent” był liderem pasma. Jedynka miała w tym czasie średnio 3 mln widzów (m.in. pasmo filmowe), Dwójka – 2 mln (serial, rozrywka), a Polsat – 1,7 mln (pasmo filmowe). Tegoroczna, trzecia edycja ”Mam talent” (wygrała ją 12-letnia Magda Welc) miała 100 tys. mniej widzów niż druga, nadawana rok temu, ale 550 tys. więcej niż pierwsza (jesień 2008). Z konkurencją wygrał w swoim paśmie (niedzielne wieczory - od godz. 20) także ”Taniec z gwiazdami”. Od 5 września do 28 listopada gromadził średnio 4,6 mln widzów. Show miał 28,7 proc. udziału w rynku (24,1 proc. w grupie komercyjnej). W czasie emisji ”Tańca z gwiazdami” Jedynka przyciągała 3,1 mln widzów (pasmo filmowo-serialowe), Polsat – 2,2 mln (pasmo serialowe), a Dwójka – 2,1 mln (rozrywka, serial). Widownia jesiennej, 12. edycji ”Tańca” (finał wygrała para Monika Pyrek i Robert Rowiński) była o 300 tys. osób większa niż 11. edycji nadawanej wiosną br. – i o 300 tys. osób mniejsza niż 10. edycji z jesieni ub.r. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 30.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.