19,1 mln zł dla TVN z reklam przy serialu ”Usta, usta”
25.11.2010, 11:00
Przychody TVN ze sprzedaży czasu reklamowego przy drugiej edycji serialu ”Usta, usta” wyniosły 19,1 mln zł.
Serial był nadawany we wtorki o 21.30, od 7 września do 23 listopada. Przyciągał średnio 1,8 mln widzów (12,6 proc. udziału w rynku) – mniej niż nadawane w tym czasie programy konkurencji. Najwięcej widzów gromadziła wtedy Dwójka – 4,3 mln osób (30,9 proc. udziału w rynku; m.in. końcówka ”M jak miłość”, ”Ekspres reporterów”). Widownia Jedynki wyniosła 2,2 mln osób (film, rozrywka), a Polsatu – 2 mln (pasmo filmowo-serialowe). W grupie komercyjnej TVN miał lepszy wynik, ale i tu był czwarty, gromadząc 1,1 mln widzów (16,5 proc. udziału). Serial ”Usta, usta” ma być kontynuowany wiosną przyszłego roku. Od 30 listopada jego miejsce w ramówce TVN zajmie fabularno-dokumentalny cykl ”Katastrofy górnicze”. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 25.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










