Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

35,5 mln zł uzyskał Polsat z reklam przy weekendowych nowościach

Sprzedaż reklam przy emitowanym w sobotę programie rozrywkowym ”Stand up. Zabij mnie śmiechem” dała Polsatowi 15,6 mln zł, a przy niedzielnym serialu ”Ludzie Chudego” – 19,9 mln zł.

Obie pozycje zadebiutowały tej jesieni. Serial ”Ludzie Chudego” w niedziele o 20 oglądało średnio 2,3 mln osób (był nadawany od 5 września do 21 listopada). Polsat miał w tym paśmie średnio 14,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, a 18,8 proc. w grupie komercyjnej. W obu grupach stacja zajęła z tym wynikiem trzecią pozycję, za TVN i Jedynką, wyprzedzając tylko Dwójkę. Z kolei ”Stand up” w soboty o 20 gromadził średnio 2 mln widzów (program był emitowany od 2 października do 20 listopada), dając stacji 13,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, a 13,5 proc. w grupie komercyjnej. Także w tym przypadku Polsat był trzeci, z głównych konkurentów wyprzedzając tylko TVP 2. Polsat potwierdził już oficjalnie, że serial ”Ludzie Chudego” będzie kontynuowany. Co do programu ”Stand up” decyzja jeszcze nie zapadła. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 23.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.