35,5 mln zł uzyskał Polsat z reklam przy weekendowych nowościach
23.11.2010, 10:57
Sprzedaż reklam przy emitowanym w sobotę programie rozrywkowym ”Stand up. Zabij mnie śmiechem” dała Polsatowi 15,6 mln zł, a przy niedzielnym serialu ”Ludzie Chudego” – 19,9 mln zł.
Obie pozycje zadebiutowały tej jesieni. Serial ”Ludzie Chudego” w niedziele o 20 oglądało średnio 2,3 mln osób (był nadawany od 5 września do 21 listopada). Polsat miał w tym paśmie średnio 14,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, a 18,8 proc. w grupie komercyjnej. W obu grupach stacja zajęła z tym wynikiem trzecią pozycję, za TVN i Jedynką, wyprzedzając tylko Dwójkę. Z kolei ”Stand up” w soboty o 20 gromadził średnio 2 mln widzów (program był emitowany od 2 października do 20 listopada), dając stacji 13,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej, a 13,5 proc. w grupie komercyjnej. Także w tym przypadku Polsat był trzeci, z głównych konkurentów wyprzedzając tylko TVP 2. Polsat potwierdził już oficjalnie, że serial ”Ludzie Chudego” będzie kontynuowany. Co do programu ”Stand up” decyzja jeszcze nie zapadła. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 23.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










