Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 5 mln widzów obejrzało pierwsze wyborcze sondaże w TVP

Podane na trzech antenach Telewizji Polskiej pierwsze sondażowe wyniki wyborów samorządowych oglądało w sumie 5,2 mln osób – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Taką widownię zgromadziły w sumie TVP 1 (3,2 mln widzów), TVP Info (1,9 mln) i TV Polonia (80 tys.) w niedzielę w ciągu pięciu minut od zamknięcia lokali wyborczych (22.00-22.05). W tym czasie poświęcony wyborom program TVN 24 oglądało 460 tys. osób, a Polsat News – 170 tys. Z niedzielnych programów wyborczych, nadawanych od godz. 22, najwięcej osób przyciągnął emitowany w Jedynce: do godz. 23 oglądało go 2,7 mln osób. Ta sama audycja w TVP Info zgromadziła 1,4 mln osób. Potem, od 23.25 do 1 w nocy, kanał TVP Info nadawał wieczór wyborczy, który przyciągnął 490 tys. osób. Poświęcony wyborom program w TVN 24 (trwał do 1 w nocy) oglądało średnio 350 tys. osób, a w Polsat News (do 23.30) – 160 tys. Stacje komercyjne nie zamówiły na wybory własnych sondaży i cytowały wyniki badań TNS OBOP podawane w TVP.

(RUT, 23.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.