Drożeją reklamy w sieciach RMF Maxxx i RFM Classic, w RMF FM bez zmian
23.11.2010, 08:16
Grupa RMF od stycznia podnosi ceny spotów reklamowych emitowanych w najpopularniejszych pasmach w sieci RMF Maxxx i RMF Classic. Bez zmian do końca lutego pozostają ceny reklam na głównej antenie Grupy.
Zmieniony cennik wchodzi w życie za sześć tygodni, ale obowiązujące w RMF FM ceny reklam nie ulegną wtedy zmianie. Więcej trzeba będzie zapłacić za reklamę w sieciach. Emisja 30-sekundowego spotu między godz. 7 a 10 od poniedziałku do piątku będzie kosztowała w RMF Maxxx 3100 zł netto (dotychczas 2900 zł). Za taką samą reklamę w RMF Classic zamiast 1300 zł trzeba będzie zapłacić 1360 zł. Nadawca informuje, że podwyżki wynikają z rozszerzenia zasięgu sieci i wzrostu ich słuchalności. Uruchomiono bowiem stacje RMF Maxxx Mazowsze i Oleśnica, planowane są nadajniki w Białymstoku i Krośnie. RMF Classic od czerwca br. nadaje w Poznaniu, a od sierpnia w Lublinie. Średnia cena w obu sieciach wzrosła o 5 proc. Obniżono tylko ceny w RMF Classic Warszawa (o 16 proc.). Niższe są ceny dwóch pakietów – "RMF3D" i "RMF na Maxxxa". Zwiększono też niektóre rabaty. Nowy cennik będzie obowiązywał od 3 stycznia do 27 lutego 2011 roku.(TAM, 23.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










