Rainbow Tours funduje wakacje do końca życia i rusza z kampanią
Rainbow Tours rusza z komunikacją marketingową, którą dla biura podróży wymyśliły agencja Fat Baby i dom mediowy Starcom.
Celem działań jest promocja katalogu firmy z ofertami na lato 2011. Do tej pory Rainbow Tours nie kierował swojej oferty do rodzin z dziećmi; wymyślono dla nich odrębną - Figlo Klub. Poprzednia kampania reklamowa ”Rainbow Tours dla Tambylców” adresowana była do aktywnych turystów. Teraz z nowym hasłem ”Żyjemy wakacjami” biuro podróży celuje w oba te targety, a także trzeci: turystów, którzy cenią odpoczynek. Najważniejszym elementem rozpoczętych działań marketingowych jest promocja ”Wakacje za darmo do końca życia”, dla klientów, którzy wykupią w firmie wakacje i prześlą do niej zdjęcie z ostatniego urlopu. Promocja potrwa do końca grudnia br. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł na wakacje i do końca życia będzie co roku dostawał od biura podróży voucher. Jest to pierwsza tak duża kampania Rainbow Tours. Na potrzeby działań reklamowych Fat Baby przygotowała dwa spoty, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach. Po raz pierwszy spoty biura będą emitowane w kinach. Reklamy zaplanowano także w dziennikach, tygodnikach, miesięcznikach. Agencja zaprojektowała materiały BTL, m.in. trzy okładki katalogów. Jest to pierwszy etap działań. Kampanię zaplanowano na kilka miesięcy, będzie kontynuowana w 2011 roku.(MŁ, 23.11.2010)










