Nordea Bank chwali się klientami korporacyjnymi
23.11.2010, 08:07
Wczoraj rozpoczęła się kampania promocyjna bankowości korporacyjnej Nordea Banku.
Reklamę z zegarkiem i hasłem ”Złożone przedsięwzięcie? Proste rozwiązania.” zaplanowano w najważniejszych dziennikach, miesięcznikach biznesowych, wybranych tygodnikach opinii. W reklamie pokazano logotypy 21 klientów korporacyjnych banku (m.in. PKN Orlen, TP, Tauron, Energa, LG). Celem kampanii jest podkreślenie, że bankowość korporacyjna w Nordea to proste, pewne i godne zaufania rozwiązania dla korporacji. Kreację przygotowała krakowska agencja reklamowa Hand Made. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.(MŁ, 23.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










