Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nordea Bank chwali się klientami korporacyjnymi

Wczoraj rozpoczęła się kampania promocyjna bankowości korporacyjnej Nordea Banku.

Reklamę z zegarkiem i hasłem ”Złożone przedsięwzięcie? Proste rozwiązania.” zaplanowano w najważniejszych dziennikach, miesięcznikach biznesowych, wybranych tygodnikach opinii. W reklamie pokazano logotypy 21 klientów korporacyjnych banku (m.in. PKN Orlen, TP, Tauron, Energa, LG). Celem kampanii jest podkreślenie, że bankowość korporacyjna w Nordea to proste, pewne i godne zaufania rozwiązania dla korporacji. Kreację przygotowała krakowska agencja reklamowa Hand Made. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Nie ujawniono daty zakończenia kampanii.

(MŁ, 23.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.