Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie zainteresowanie sponsoringiem sportowym

Rośnie zainteresowanie sponsoringiem sportowym w Polsce - wynika z raportu firmy badawczej Pentagon Research przedstawionego podczas IX Dni Marketingu Sportowego, które odbyły się 18-19 listopada w Warszawie.

Jak podaje raport, wartość polskiego rynku sponsoringu sportu w ub.r. wyniosła 1,773 mld zł, a po trzech kwartałach br.wartość tę szacuje się już na 1,414 mld zł. Może więc okazać się, że wydatki na sponsoring sportu osiągną w tym roku rekordową wielkość. Jest to m.in. wynik efektywności zaangażowania firm i marek w tę formę marketingu. – Po tym, jak na początku tego roku zaczęliśmy sponsorować piłkę ręczną, świadomość naszej marki i jej rozpoznawalność znacznie wzrosła – przekonywała podczas konferencji Anetta Stawińska, kierownik ds. promocji w PGNiG SA. – Podczas październikowego maratonu Biegnij Warszawo ekspozycja nazwy Warszawa uzyskała w mediach wartość pięciu milionów złotych – mówił Wiesław Wilczyński, dyrektor biura sportu i rekreacji Urzędu Miasta st. Warszawy. Zdaniem uczestników spotkania zainteresowanie firm promocją poprzez sport będą zwiększać duże wydarzenia: współorganizowane przez Polskę piłkarskie mistrzostwa Europy w 2012 roku oraz mistrzostwa świata i Europy w siatkówce mężczyzn, które odbędą się w Polsce w 2014 roku. Dni Marketingu Sportowego zorganizowała firma SportWin. Fotorelacja na Press.pl.

(RYD, 22.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.