Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 22, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy podmioty za 1,6 mln euro wypromują olej rzepakowy

Dom mediowy U2 został wybrany do realizacji pierwszej kampanii producentów oleju.

Wraz z Saatchi & Saatchi i Marketing & Communication Consultants ma współpracować z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju, organizatorem kampanii pt. ”Pokochaj olej rzepakowy” . Akcja rozpocznie się najwcześniej w 2011 roku: wymagane jest jeszcze złożenie wniosku do Agencji Rynku Rolnego i zgoda na dofinansowanie działań z budżetu Unii Europejskiej. Budżet trzyletniej akcji oszacowano na ok. 1,6 tys. euro. Kampania ma być prowadzona na rynku krajowym (ok. 1,4 mln euro) i łotewskim (ok. 250 tys. euro). Celem jest promocja oleju rzepakowego (bez wskazania konkretnej marki).

(DOK, 22.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.