Trzy podmioty za 1,6 mln euro wypromują olej rzepakowy
22.11.2010, 08:19
Dom mediowy U2 został wybrany do realizacji pierwszej kampanii producentów oleju.
Wraz z Saatchi & Saatchi i Marketing & Communication Consultants ma współpracować z Polskim Stowarzyszeniem Producentów Oleju, organizatorem kampanii pt. ”Pokochaj olej rzepakowy” . Akcja rozpocznie się najwcześniej w 2011 roku: wymagane jest jeszcze złożenie wniosku do Agencji Rynku Rolnego i zgoda na dofinansowanie działań z budżetu Unii Europejskiej. Budżet trzyletniej akcji oszacowano na ok. 1,6 tys. euro. Kampania ma być prowadzona na rynku krajowym (ok. 1,4 mln euro) i łotewskim (ok. 250 tys. euro). Celem jest promocja oleju rzepakowego (bez wskazania konkretnej marki).(DOK, 22.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










