Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do nowego Inteligo przekonują Maria Peszek i Andrzej Smolik

Maria Peszek i Andrzej Smolik przekonują do odnowionego konta Inteligo, wirtualnego banku PKO Banku Polskiego.

Inteligo przypomina się konsumentom spotami radiowymi i telewizyjnymi oraz reklamą w sieci (działania w mediach społecznościowych). W reklamach podkreślono zalety Inteligo: bezpłatne elementy oferty oraz proste i wygodne rozwiązania technologiczne. Bank chce trafić do tych, którzy poszukują oferty wygodnej, transparentnej i niezawodnej, zwłaszcza do 30-latków. Kampania radiowo-telewizyjna ma charakter wizerunkowy. Filmy reklamowe wyreżyserował Piotr Trzaskalski, a jako operator partnerował mu Jeremi Prokopowicz. Kreację stworzył zespół kreatywny Testardo Gram. Muzykę do spotu skomponował Andrzej Smolik, produkcją zajął się dom produkcyjny Film It, a postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Kampanię w mediach elektronicznych przygotowała agencja interaktywna Hypermedia Isobar.

(MŁ, 17.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.