Dział: PRASA

Dodano: Listopad 17, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną przychody Point Group, ale spada zysk

61,7 mln zł wyniosły w trzech kwartałach br. przychody netto Platformy Mediowej Point Group - to o 43 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r.

Zmniejszył się jednak zysk netto spółki. Wyniósł 1,6 mln zł, co oznacza spadek o 80 proc. Z informacji spółki wynika, że motorem wzrostu przychodów jest tygodnik ”Wprost”, który kupiono w grudniu ub.r. Jak podkreśla Point Group, zmiany przeprowadzone w piśmie w ciągu minionych trzech kwartałów spowodowały, że tygodnik, który w ub.r. przynosił straty, od kilku miesięcy jest przedsięwzięciem zyskownym. Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, poinformował, że spółka nadal śledzi rynek medialny pod kątem ewentualnych zakupów.

(SK, 17.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.