Rosną przychody Point Group, ale spada zysk
17.11.2010, 08:15
61,7 mln zł wyniosły w trzech kwartałach br. przychody netto Platformy Mediowej Point Group - to o 43 proc. więcej, niż w tym samym okresie ub.r.
Zmniejszył się jednak zysk netto spółki. Wyniósł 1,6 mln zł, co oznacza spadek o 80 proc. Z informacji spółki wynika, że motorem wzrostu przychodów jest tygodnik ”Wprost”, który kupiono w grudniu ub.r. Jak podkreśla Point Group, zmiany przeprowadzone w piśmie w ciągu minionych trzech kwartałów spowodowały, że tygodnik, który w ub.r. przynosił straty, od kilku miesięcy jest przedsięwzięciem zyskownym. Michał M. Lisiecki, prezes Point Group, poinformował, że spółka nadal śledzi rynek medialny pod kątem ewentualnych zakupów.(SK, 17.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










