Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Afekt i One-2-One współpracują ze sobą

Agencja marketingu zintegrowanego Afekt i Grupa One-2-One, dostawca rozwiązań interaktywnych, nawiązały współpracę strategiczną.

Celem współpracy jest stworzenie oferty narzędzi komunikacji marketingowej, która umożliwi precyzyjny i efektywny dialog z odbiorcą we wszystkich mediach. Jednym z pierwszych wspólnych projektów jest akcja promocyjna dla marki Lech Premium pt. ”Zielone światło dla domówki”. Afekt opracował koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. One-2-One przygotowała komunikację SMS, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem. Współpraca pomiędzy Afekt a One-2-One ma mieć charakter długookresowy.

(DOK, 16.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.