Afekt i One-2-One współpracują ze sobą
16.11.2010, 10:02
Agencja marketingu zintegrowanego Afekt i Grupa One-2-One, dostawca rozwiązań interaktywnych, nawiązały współpracę strategiczną.
Celem współpracy jest stworzenie oferty narzędzi komunikacji marketingowej, która umożliwi precyzyjny i efektywny dialog z odbiorcą we wszystkich mediach. Jednym z pierwszych wspólnych projektów jest akcja promocyjna dla marki Lech Premium pt. ”Zielone światło dla domówki”. Afekt opracował koncept promocyjny i kreatywny oraz odpowiada za organizację akcji i dystrybucję nagród. One-2-One przygotowała komunikację SMS, interfejs do przyjmowania i weryfikacji kodów oraz panel do zarządzania projektem. Współpraca pomiędzy Afekt a One-2-One ma mieć charakter długookresowy.(DOK, 16.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










