Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agorze rośnie Internet i radia, ale przychody z prasy wciąż spadają

Przychody Agory w trzecim kwartale br. wyniosły 246,6 mln zł. To minimalnie (o 0,1 proc.) mniej niż w tym samym okresie ub.r.

W trzecim kwartale wzrósł zysk netto spółki - prawie o 22 proc. i wyniósł 11,7 mln zł i EBITDA - wzrost o 3,6 proc., do 34,5 mln zł. Przychody ”Gazety Wyborczej” z reklam wyniosły w tym czasie 67,8 mln zł (spadek o 12,5 proc.), a z jej sprzedaży egzemplarzowej - 36 mln zł (spadek o 4,3 proc.). Czasopisma przyniosły Agorze 19,7 mln zł (spadek o 12,1 proc.), Internet 23,4 mln zł (wzrost o 17,6 proc.), a radia 16,4 mln zł (wzrost o 18,8 proc.). Przychody grupy AMS (reklama zewnętrzna) wyniosły w tym czasie 35,8 mln zł, osiągając poziom sprzed roku. W trzecim kwartale br. przychody Grupy z projektów specjalnych wyniosły 8,1 mln zł. - Po przychodach widać, że radio wychodzi na prostą, także Internet cały czas rośnie – zauważa Waldemar Stachowiak, analityk z biura maklerskiego Ipopema Securities. - Ale wyniki prasy, zarówno dziennika, jak i czasopism, wciąż są rozczarowujące. To dalej spadki dwucyfrowe, a cały rynek czeka na to, kiedy ten segment w końcu drgnie - analizuje Stachowiak. Po pierwszych trzech kwartałach br. przychody Agory to 776 mln zł (spadek o 5,3 proc. wobec pierwszych trzech kwartałów 2009 roku). Zysk netto wyniósł 53,6 mln zł (wzrost o prawie 140 proc.), a EBITDA – 114,4 mln zł (wzrost o 21,4 proc.).

(SK, 16.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.