Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdBreaker oferuje nagrody za oglądanie reklam wideo

Firma ProcomAd, specjalizująca się w tworzeniu systemów promocji online, stworzyła serwis AdBreaker, który konkursami zachęca internautów do oglądania spotów reklamowych.

Serwis został zaprojektowany na potrzeby reklamodawców, którzy chcą mieć gwarancję, że użytkownicy zobaczą reklamę online od początku do końca. AdBreaker to platforma, na której organizowany jest konkurs z nagrodami. Użytkownicy codziennie mogą brać udział w konkursie, ale muszą obejrzeć od początku do końca pięć reklam. Serwis AdBreaker zainstalowano na ponad dwudziestu serwisach partnerskich współpracujących z ProcomAd. Pierwszymi reklamodawcami są Cyfra+, Telefonia Dialog, HSBC Bank Polska.

(RYD, 16.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.