Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska promuje Tanio.pl

Wirtualna Polska rozpoczęła kampanię reklamową porównywarki cenowej Tanio.pl.

Celem kampanii jest budowanie i utrwalanie świadomości marki Tanio.pl i zwiększenie zainteresowania zakupami internetowymi w serwisie w okresie przedświątecznym. Działania obejmują prasę (miesięczniki, tygodniki i dzienniki), radio (m.in. RMF FM, Radio Zet, Program III Polskiego Radia, Eska, Złote Przeboje) i Internet (m.in. serwisy z portfolio sieci ARBOmedia i IDMnet). Wirtualna Polska przygotowała kampanię we współpracy z domem mediowym Value Media i agencją Tequila/Polska.

(KOZ, 15.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.