Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Gomółka będzie zarządzać Ogilvy Action

Od lutego 2011 roku Dorota Gomółka zostanie dyrektor zarządzającą Ogilvy Action (Ogilvy Group Poland).

Wcześniej to stanowisko zajmował Maciej Lissowski, który kilka miesięcy temu przeszedł do Publicis na stanowisko deputy managing directora. Gomółka do tej pory była client service directorem w FireFly Group. Pracowała przy realizacji lokalnych projektów zintegrowanych dla takich marek i firm, jak: KFC, Burger King, Burn, Maspex Wadowice, Nestlé, Kraft Polska, Orange czy Danone. Przedtem, przez blisko pięć lat, była dyrektorem działu event i field marketingu w agencji BTL Polymus. W Ogilvy Action jej zadaniem jest m.in. wzmocnienie oferty agencji w zakresie experiental i field marketingu oraz taktycznych zintegrowanych kampanii marketingowych, a zwłaszcza promocji konsumenckich. Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland, oczekuje, że dzięki nowej szefowej Ogilvy Action w krótkim czasie stanie się głównym graczem na rynku agencji marketingu zintegrowanego.

(MŁ, 10.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.