Dorota Gomółka będzie zarządzać Ogilvy Action
10.11.2010, 12:05
Od lutego 2011 roku Dorota Gomółka zostanie dyrektor zarządzającą Ogilvy Action (Ogilvy Group Poland).
Wcześniej to stanowisko zajmował Maciej Lissowski, który kilka miesięcy temu przeszedł do Publicis na stanowisko deputy managing directora. Gomółka do tej pory była client service directorem w FireFly Group. Pracowała przy realizacji lokalnych projektów zintegrowanych dla takich marek i firm, jak: KFC, Burger King, Burn, Maspex Wadowice, Nestlé, Kraft Polska, Orange czy Danone. Przedtem, przez blisko pięć lat, była dyrektorem działu event i field marketingu w agencji BTL Polymus. W Ogilvy Action jej zadaniem jest m.in. wzmocnienie oferty agencji w zakresie experiental i field marketingu oraz taktycznych zintegrowanych kampanii marketingowych, a zwłaszcza promocji konsumenckich. Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland, oczekuje, że dzięki nowej szefowej Ogilvy Action w krótkim czasie stanie się głównym graczem na rynku agencji marketingu zintegrowanego.(MŁ, 10.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










