"Machina" przeprowadza relaunch i obniża cenę
Miesięcznik ”Machina” (Media Point Group) obniżył cenę. Od listopadowego numeru pismo kosztuje 5 zł, dotychczas - 7,99 zł.
Magazyn ma także nową szatę graficzną i mniejszy format. Zmienił się również sposób prezentowania treści: tytuł ma teraz mniej artykułów całostronicowych, które zastąpiły krótsze formy. Nie zmieniła się natomiast objętość magazynu (100 stron). Jak podkreśla wydawca, to początek relaunchu ”Machiny”, który w ciągu trzech miesięcy ma odmienić ten magazyn. W warstwie graficznej pismo po zmianach ma przypominać serwis internetowy albo tabloid. "Bawimy się formą tabloidu przy zupełnie nietabloidowych treściach. Wykorzystujemy layout internetowy na papierze. Takie są światowe tendencje, a my nie mamy powodu, żeby pozostawać poza nimi” – wyjaśnia w komunikacie Piotr Metz, redaktor naczelny ”Machiny”. W przyszłym roku pojawi się również nowy serwis internetowy magazynu i wersja pisma na iPada. Poza tym w grudniu br. 16-stronicowy dodatek sygnowany przez ”Machinę” pojawi się w tygodniku ”Wprost” (który, podobnie jak Media Point Group, należy do Platformy Mediowej Point Group SA). Dodatek będzie się ukazywał raz w miesiącu i ma być przewodnikiem po nowościach i trendach muzycznych.(SK, 10.11.2010)










