Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Existence" zmienia wydawcę, częstotliwość i zespół redakcyjny

Ginza Media Group sprzedała lifestylowy dwumiesięcznik "Existence" firmie Bruno Company. Grudniowo-styczniowy numer pisma przygotuje już nowy zespół redakcyjny.

Redaktor naczelna ”Existence” Ilona Rechnio rozstała się już z Ginza Media Group. Natomiast graficy, którzy przygotowywali to pismo, zostają w wydawnictwie – będą pracować przy pozostałych tytułach Ginza Media Group (”Stuff”, ”FourFourTwo” i ”Baby & More”). – Chcemy też nadal współpracować z kilkunastoma dziennikarzami, którzy pisali do ”Existence” – zapewnia Agata Kozłowska, project manager w Ginza Media Group. Wydawca nie udziela jednak informacji na temat etatowych dziennikarzy pisma. Firma Bruno Company, założona z myślą o przejęciu tytułu, kompletuje własny zespół redakcyjny. – Będą z nami współpracować między innymi dziennikarze ”Wprost”, ”Polityki”, ”Dużego Formatu” i ”Machiny” – zapowiada Elwira Morańska, nowy wydawca ”Existence” (na początku ub.r. w Ginza Media Group wspólnie z Anną Kajdą zakładała to pismo). Morańska nie zdradza na razie, kto będzie redaktorem naczelnym magazynu. Wiadomo, że dział Moda poprowadzi Monika Jaruzelska, dział Klasyka gatunku - Bartek Chaciński z "Polityki", dział Smak - Wojciech Modest Amaro (będzie miał też w magazynie rubrykę kulinarną), a dział Muzyka – Jacek Skolimowski. Bruno Company zmieni layout pisma – nowy przygotował Tomasz Pankiewicz. W odmienionym ”Existence” znajdzie się więcej zdjęć i fotoreportaży, a mniej tekstów. Pismo będzie skierowane do dobrze sytuowanych mieszkańców wielkich miast, mających 29-59 lat i wyższe wykształcenie. W przyszłym roku magazyn zwiększy częstotliwość: stanie się miesięcznikiem, wydając tylko numery łączone grudniowo-styczniowe i lipcowo-sierpniowe. Obecny nakład, 30 tys. egz., ma zostać do końca 2011 roku podwojony. – Poprzedni wydawca sprzedawał około 55 procent nakładu ”Existence” – ujawnia Elwira Morańska. Jak wysoko zawiesił sobie poprzeczkę nowy? – Nie wyznaczamy granicy. Chcielibyśmy sprzedawać wszystko – stwierdza Morańska. Strona reklamy w odmienionym ”Existence” będzie kosztować 15 tys. zł (bez VAT), a okładka 19-23,5 tys. zł. W lutym 2011 roku w portfolio Bruno Company ma się pojawić jeszcze pismo licencyjne o tematyce związanej z podróżami. Decyzję o sprzedaży ”Existence” w oficjalnym komunikacie Ginza Media Group uzasadniono ”dalszymi planami rozwoju spółki w stronę tytułów wydawanych na licencji”. Pisma na licencji to ”Stuff” i ”FourFourTwo”. Wydawnictwo nie rezygnuje jednak z autorskiego magazynu parentingowego ”Baby & More”. – Widzimy w nim potencjał. Jest na niego zapotrzebowanie na rynku – wyjaśnia Agata Kozłowska.

(RUT, 08.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.