Sześć podmiotów pozostało w walce o budżet na promocję energii jądrowej
05.11.2010, 08:20
Sześć podmiotów przeszło do kolejnego etapu postępowania Ministerstwa Gospodarki na promocję energii jądrowej, której budżet wyniesie 20 mln zł.
Są to konsorcja: Scholz & Friends Warszawa, Equinox Polska i MDI; Gruppa66 Ogilvy, Mindshare Polska i Communication Unlimited; Partner of Promotion, Migut Media i Maxus Warszawa; Profile, DDB i EasyMedia; Just i Afekt oraz BBDO Warszawa, Grupa Eskadra i Media Direction. Odrzucono tym samym oferty konsorcjów: CAM Media, Starcom i Strategia Doradztwo Komunikacja; Eurozet, Infinity Media oraz Instytut Marketingu i Komunikacji InMark; Ecorys Polska, CzteryCzwarte, MediOn i TBWA\. Wcześniej w postępowaniu brały udział także: Saatchi & Saatchi Poland i Walk Group; Testardo Gram i Grey Worldwide Warszawa; Initiative Warszawa, Grandes Kochonos i Dobra Nasza, ale ich oferty odrzucono ze względów formalnych. Przetarg na największą w kraju kampanię informacyjną zleconą przez administrację państwową prowadzony jest w formie dialogu konkurencyjnego. Budżet kampanii oszacowano na ok. 20 mln zł, a umowa ma obowiązywać do końca 2012 roku. Głównym celem działań jest przekonanie społeczeństwa do energii jądrowej jako nowoczesnej i bezpiecznej.(DOK, 05.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










