Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania agencji WeAreMedia najlepsza w Mixx Awards

Kampania agencji WeAreMedia wygrała tegoroczny konkurs Mixx Awards organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB Polska).
Tegoroczne nagrody Mixx przyznane zostały twórcom najlepszych interaktywnych kampanii, które były wyświetlane od 27 września 2009 roku do 15 września 2010.

Tytuł Best in Show dla najlepszej kampanii otrzymała agencja marketingu społecznościowego WeAreMedia - za kampanię "Paczkobranie" dla firmy InPost. Oprócz tego nagrodzono: w kategorii Kampania wizerunkowa - agencję Heureka za "Wielką inwazję Małego Głoda”; w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek - Biuro Podróży Reklamy za "Samsung Game"; w kategorii Bezpośredni odzew - agencję Artegence za "Lech Ice Team"; w kategorii Marketing wyszukiwarek - agencję Marketing Online za "Kampanię SEM dla Ubezpieczeń Allianz Direct"; w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów - dom mediowy PHD Media Direction za kampanię "Rexona Aurora" i Wirtualną Polskę wraz z domem mediowym Mindshare Polska za kampanię "Nikefootball.wp.pl"; w kategorii Marketing społecznościowy - WeAreMedia za "Paczkobranie"; w kategorii Gry - Artegence i Mindshare Polska za "Trenuj z Torresem"; w kategorii Wideo online - TVN i agencję marketingu szeptanego 121PR za kampanię "Transformers w TVN"; w kategorii Kampania e-mail marketingu - agencję Freshmail za "Wakacje na Dzień Kobiet"; w kategorii Branded Content - MediaCom i GG Network za "M&M's Emotikonki"; w kategorii Lojalność wobec brandu - agencję Zjednoczenie.com za "Bileciki do kontroli"; w kategorii Kampanie społeczne i non profit - agencję Insignia za "Szlachetną paczkę"; w kategorii Kampanie cross-mediowe - PHD Media Direction za akcję "Klikasz, Axe". Człowiekiem Roku został Marcin Woźniak, prezes ARBOinteractive Polska; Marketerem Roku - Unilever, a Agencją Roku - dom mediowy Media Direction OMD. Nagrody wręczono podczas wczorajszej gali organizowanej w ramach Forum IAB, które odbywa się w Warszawie 3 i 4 listopada.

(RYD, 04.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.