Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martis z budżetem kampanii Krajowego Centrum ds. AIDS

Agencja Martis wygrała przetarg na ogólnopolską kampanię zachęcającą do wykonywania testów na obecność wirusa HIV.

Była jedynym podmiotem, który nadesłał ofertę w postępowaniu Krajowego Centrum ds. AIDS. Będzie odpowiadać za kreację i realizację działań w telewizji, radiu, prasie, Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i materiałach POS. Ich uzupełnieniem będą działania public relations. Kampania, adresowana do osób w wieku 18-39 lat, realizowana ma być pod hasłem ”Nie daj szansy AIDS. Zrób test na HIV”. Jej celem jest podniesienie poziomu wiedzy o HIV i AIDS oraz poinformowanie o sposobach zmniejszania ryzyka zachorowań.

(DOK, 03.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.