Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstanie strategia promocji Zielonych Płuc Polski

Fundacja Zielone Płuca Polski prowadzi przetarg na strategię promocji regionów północno-wschodniej Polski.

Celem strategii na lata 2010-2013 ma być podniesienie atrakcyjności i konkurencyjności województw podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego, a także promocja produktów powstających na tych terenach. Działania planowane są w całej Europie.

(DOK, 03.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.