Rusza kampania Wadowickich Kremówek Papieskich Gellwe
02.11.2010, 08:04
W środę rozpocznie się kampania reklamowa, która ma promować Wadowickie Kremówki Papieskie marki Gellwe (FoodCare).
Kampania będzie trwała do końca grudnia i zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne i prasę. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki i dotarcie do młodych kobiet. Z myślą o nich uruchomiono serwis internetowy Gellwe.pl z przepisami i informacjami o produktach. Producentowi zależy też na budowaniu wizerunku Gellwe jako nowoczesnej i innowacyjnej firmy. Strategię marki opracował dział marketingu firmy FoodCare. Za produkcję kampanii odpowiada agencja Eskadra, natomiast za zakup mediów dom mediowy Equinox. Serwis internetowy przygotowała agencja Softhis, a działania PR prowadzi TBWA\ PR.(MŁ, 02.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










