Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania Wadowickich Kremówek Papieskich Gellwe

W środę rozpocznie się kampania reklamowa, która ma promować Wadowickie Kremówki Papieskie marki Gellwe (FoodCare).

Kampania będzie trwała do końca grudnia i zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne i prasę. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki i dotarcie do młodych kobiet. Z myślą o nich uruchomiono serwis internetowy Gellwe.pl z przepisami i informacjami o produktach. Producentowi zależy też na budowaniu wizerunku Gellwe jako nowoczesnej i innowacyjnej firmy. Strategię marki opracował dział marketingu firmy FoodCare. Za produkcję kampanii odpowiada agencja Eskadra, natomiast za zakup mediów dom mediowy Equinox. Serwis internetowy przygotowała agencja Softhis, a działania PR prowadzi TBWA\ PR.

(MŁ, 02.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.