Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Advertiva dla Kupca Poznań-skiego

Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię wizerunkową dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański.

W kampanii, która trwa potrwa do stycznia 2006 roku, wykorzystano największe nośniki wielkoformatowe, mobilne i reklamę prasową. Głównymi motywami kampanii są zdjęcia makro tkanin, ubrań, na których widnieją hasła reklamowe, np. “Inne sklepy – guzik mnie to obchodzi”. Jako że Kupiec Poznański plasuje się na rynku jako dom mody, w działaniach reklamowych wykorzystano niestandardowy sposób pokazywania odzieży. Agencja Advertiva przygotowała zarówno koncepcję kampanii, jak i zajęła się wykonaniem projektów graficznych.

(25.10.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.