Arena kompletuje zespół i startuje w przetargach
Arena, nowy dom mediowy sieci Havas Media, ma słynąć z doświadczonych specjalistów. Choć zespół nie jest jeszcze skompletowany, Arena już startuje w przetargach.
Małgorzata Węgierek, dyrektor zarządzająca Areny, chce, by doświadczony zespół był wyróżnikiem nowego domu. - Nie zatrudniamy juniorów, tylko osoby z minimum czteroletnim doświadczeniem w branży – mówi Węgierek. - Stawiamy na bliską, długofalową współpracę z reklamodawcami. Chcemy im dostarczać produkt szyty na miarę i dobrej jakości – podkreśla. Na początek zespół będzie kilkuosobowy. Dyrektor nie ujawnia nazwisk, bo wciąż rozmawia z potencjalnymi pracownikami. Arena startuje już w kilku przetargach; niektóre mają się rozstrzygnąć jeszcze w tym roku. Węgierek nie zdradza, o jakich reklamodawców zabiega. O strategii biznesowej Areny mówi tylko: - Na pewno nastawiamy się mocno na biznes lokalny, o który będziemy zapewne konkurować ze średniej wielkości domami mediowymi. Jednak mamy mocne wsparcie sieci i jesteśmy w stanie konkurować z największymi graczami na rynku. Dlatego zapewne i z nimi spotkamy się w niektórych przetargach.(MŁ, 28.10.2010)










