Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos
Do działu kreacji agencji reklamowej San Markos dołączył Johan H. Ohlson - jako dyrektor kreatywny.
Powierzono mu zadanie pozyskiwania budżetów, rozwój działu kreacji, rekrutację teamów, promowanie agencji San Markos w międzynarodowym środowisku reklamy. Ohlson będzie zarządzał kreacją w teamie z Tomaszem Chojnackim, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym. Nowy dyrektor kreatywny ma piętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w BBDO, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB. Zrealizował blisko 50 filmów reklamowych, między innymi dla takich marek, jak: Honda, Kia, Toyota, Carlsberg, Tyskie czy Allianz Bank. Zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, w tym srebrnego i brązowego Lwa w Cannes.(MŁ, 26.10.2010)










