Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos

Do działu kreacji agencji reklamowej San Markos dołączył Johan H. Ohlson - jako dyrektor kreatywny.

Powierzono mu zadanie pozyskiwania budżetów, rozwój działu kreacji, rekrutację teamów, promowanie agencji San Markos w międzynarodowym środowisku reklamy. Ohlson będzie zarządzał kreacją w teamie z Tomaszem Chojnackim, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym. Nowy dyrektor kreatywny ma piętnastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w BBDO, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB. Zrealizował blisko 50 filmów reklamowych, między innymi dla takich marek, jak: Honda, Kia, Toyota, Carlsberg, Tyskie czy Allianz Bank. Zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, w tym srebrnego i brązowego Lwa w Cannes.

(MŁ, 26.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.