4 mln widzów miał jubileuszowy koncert Dwójki
26.10.2010, 08:07
Transmitowaną w sobotę galę 40-lecia Programu 2 Telewizji Polskiej oglądało średnio 4 mln telewidzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Koncert ”Jedyna taka Dwójka” był emitowany w godz. 20-22.35, z przerwą reklamową po godz. 21. Obie części gali gromadziły zbliżoną widownię (drugą oglądało 10 tys. osób więcej), pierwsza część miała jednak mniejszy udział w rynku – średnio 25 proc. Więcej widzów – 29,6 proc. – wybierało w tym czasie nadawany w TVN program rozrywkowy ”Mam talent”. Dwójka wygrywała jednak z pozostałymi konkurentami: Jedynka miała bowiem 21,3 proc. udziału (m.in. film), a Polsat – 6,3 proc. (”Stand up. Zabij mnie śmiechem”). Druga część jubileuszowego koncertu Dwójki była już liderem pasma, z udziałem 27,1 proc. wobec 23,6 proc. Jedynki (filmy), 20,6 proc. TVN (”Mam talent” i film) oraz 11 proc. Polsatu (”Stand up” i film). Średnio gala Dwójki z udziałem 26,1 proc. wyprzedziła konkurencję. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 koncert z udziałem w rynku wynoszącym średnio 18,8 proc. ustąpił TVN i Jedynce (odpowiednio 29,5 proc. i 25,6 proc.), wyprzedzając tylko Polsat – 10,4 proc.(RUT, 26.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










