Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4 mln widzów miał jubileuszowy koncert Dwójki

Transmitowaną w sobotę galę 40-lecia Programu 2 Telewizji Polskiej oglądało średnio 4 mln telewidzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Koncert ”Jedyna taka Dwójka” był emitowany w godz. 20-22.35, z przerwą reklamową po godz. 21. Obie części gali gromadziły zbliżoną widownię (drugą oglądało 10 tys. osób więcej), pierwsza część miała jednak mniejszy udział w rynku – średnio 25 proc. Więcej widzów – 29,6 proc. – wybierało w tym czasie nadawany w TVN program rozrywkowy ”Mam talent”. Dwójka wygrywała jednak z pozostałymi konkurentami: Jedynka miała bowiem 21,3 proc. udziału (m.in. film), a Polsat – 6,3 proc. (”Stand up. Zabij mnie śmiechem”). Druga część jubileuszowego koncertu Dwójki była już liderem pasma, z udziałem 27,1 proc. wobec 23,6 proc. Jedynki (filmy), 20,6 proc. TVN (”Mam talent” i film) oraz 11 proc. Polsatu (”Stand up” i film). Średnio gala Dwójki z udziałem 26,1 proc. wyprzedziła konkurencję. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 koncert z udziałem w rynku wynoszącym średnio 18,8 proc. ustąpił TVN i Jedynce (odpowiednio 29,5 proc. i 25,6 proc.), wyprzedzając tylko Polsat – 10,4 proc.

(RUT, 26.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.