Agencja Hand Made opracowała kampanię serków Bakuś
20.10.2010, 08:00
Agencja Hand Made przygotowała kampanię telewizyjną wprowadzającą na rynek nowy wariant serków Bakuś (Bakoma).
Bakuś do kieszonki to wariant klasycznych serków Bakuś,w opakowaniach w formie torebki z nakrętką. Agencja przygotowała dwa spoty telewizyjne adresowane do matek. Wystąpiły w nich matki znanych sportowców: Adama Małysza i Marcina Gortata. Spoty (30- i 15-sekundowe) emitowane są m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 7, Polsacie, TV 4. Kampania potrwa do końca października. Reklamy wyprodukowało studio Orka. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Macroscope OMD.(MŁ, 20.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










