Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Goodyear reklamuje zimowe opony

Grupa Goodyear rozpoczyna kampanię reklamową marek opon z segmentu premium: Goodyear i Dunlop.

Celem działań, które potrwają do 8 listopada br., jest zwiększenie znajomości marek i poinformowanie konsumentów o jakości produktów. Reklamy Goodyear emitowane są m.in. w TVN, TVN 24, TVN Turbo, National Geographic Channel; marka Goodyear objęła też sponsoringiem główne wydanie prognozy pogody w TVN. W RMF FM emitowane są spoty, w których opony rekomenduje Tomasz Kuchar, wielokrotny rajdowy mistrz Polski. Przygotowano również reklamy w magazynach motoryzacyjnych ”Auto Motor i Sport” i ”Cars” oraz w najpopularniejszych witrynach internetowych. Opony Dunlop promowane są tylko w Internecie. Na Facebooku zorganizowano konkurs ”Potrójna rekomendacja” (do wygrania m.in. zwrot pieniędzy za zakup opon Dunlop), komunikowany m.in. na portalach Gazeta.pl i AutoSwiat.pl. Kreację dla Goodyeara przygotowały Goodyear Dunlop Tires Polska i agencja reklamowa GPD, a dla Dunlopa - agencja Upgrade Marketing. Media dla obu marek zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.

(MŁ, 18.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.