Launch Heyah najwyżej ocenioną kampanią w historii Effie w Polsce
Grand Prix tegorocznej, szóstej już edycji Effie otrzymała agencja reklamowa G7 za kampanię wprowadzającą markę Heyah, zrealizowaną dla Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Oprócz Grand Prix G7 otrzymała za przygotowanie tej kampanii złotą statuetkę. Złoto przypadło także domowi mediowemu Optimum Media OMD za efektywne wykorzystanie miksu mediów przy realizacji kampanii Heyah. Kampania Heyah otrzymała najwięcej punktów w historii konkursu Effie w Polsce – jurorzy nie zdradzają dokładnej liczby, informują jedynie, że przekracza 90. Doceniono również drugą kampanię marki - ”Heyah zarażeni” - agencja G7 i Optimum Media OMD otrzymały srebrne statuetki (G7 w kategorii usługi telekomunikacyjne, Optimum Media OMD za efektywne dotarcie do specyficznej grupy docelowej). Podczas wczorajszej gali Effie wręczono dwie złote, 11 srebrnych i 28 brązowych statuetek. W sumie spośród 41 nagród 25 trafiło do agencji reklamowych, a 16 do domów mediowych. Najwięcej wśród agencji (po cztery nagrody) zdobyły DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa (jedną łącznie z G2). Po trzy statuetki otrzymały Gruppa66 Ogilvy i BBDO Warszawa. Dwie wymieniona G7. Po jednej agencje: Paralotna, GPD, Just, McCann Erickson Polska, Saatchi & Saatchi, Euro RSCG Warsaw, Leo Burnett Polska, Young & Rubicam i PZL. Wśród domów mediowych najwięcej - siedem statuetek zdobył MediaCom Warszawa. Cztery nagrody trafiły do Starcomu, dwie do Optimum Media OMD, a po jednej otrzymały MPG Media Planning, Universal McCann i Firma Reklamowa Kuc. Z jedenastu kategorii, w których oceniano agencje reklamowe, nie przyznano nagrody tylko w jednej (napoje bezalkoholowe). Z dziewięciu kategorii dla domów mediowych nie przyznano nagrody w dwóch – za efektywne wykorzystanie radia i prasy. Nagrodzone prace można zobaczyć na www.press.pl/effie2005.(MŁ, 25.10.2005)










