Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa TP i TVN łączą swoje oferty

Grupa TP i Grupa TVN podpisały wczoraj długoterminową umowę o współpracy, aby wzmocnić swoje oferty.

Grupa TP będzie świadczyć usługę internetową oraz inne usługi telekomunikacyjne klientom platformy N. Natomiast oferta telewizyjna Grupy TP zostanie poszerzona o treści dostarczane przez TVN oraz o jej platformę cyfrową. Więcej szczegółów przedstawiciele obu firm nie chcieli wczoraj ujawnić. Mają być podane podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Bertrand Le Guern, były prezes Canal+ Cyfrowego, nie sądzi, aby umowa była początkiem konsolidacji rynku płatnej telewizji. – W ramach takiej współpracy każdy utrzymuje niezależność tworzenia własnej strategii – mówi Le Guern. – Dla Grupy TP to nowy kanał dystrybucji, bo część klientów platformy N może się skusić. Usługa może też przysporzyć nowych abonentów samej platformie. Nie do końca rozumiem, jakiego rodzaju przychody będzie generować TVN z dystrybucji – dodaje Le Guern. Natomiast zdaniem Marka Sowy (był wiceprezesem UPC Polska i prezesem Agory SA, a potem Axel Springer Polska) umowa TVN z Telekomunikacją Polską wypełni istotną lukę w zintegrowanej ofercie tych firm. - W przypadku grupy TVN brak szerokopasmowego Internetu uniemożliwiał nawiązanie równorzędnej konkurencji z coraz bardziej aktywną na tym polu grupą Polsatu, natomiast dla TP to wyraźne przyspieszenie niemrawych do tej pory działań w obszarze programingu. Niewykluczone, że podpisana umowa da impuls do nieuchronnych ruchów konsolidacyjnych na polskim rynku płatnej telewizji i szerzej rozumianych usług zintegrowanych - uważa Sowa.

(KOZ, 15.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.