Cytat z Mrożka wypromuje fundusz PKO BP Bankowy OFE
15.10.2010, 08:11
W poniedziałek rozpocznie się kampania reklamowa PKO BP Bankowego OFE - pierwsza po zmianie nazwy tego funduszu.
Będzie to pierwsza multimedialna kampania komunikująca nową nazwę funduszu, nawiązującą do nazwy jedynego jego akcjonariusza – PKO Banku Polskiego (wprowadzono ją z końcem ubiegłego roku). Główny komunikat działań reklamowych -”Jutro to dziś, tyle że jutro” to cytat ze Sławomira Mrożka. Wyraził on zgodę na użycie tych słów w charakterze głównego hasła reklamowego. "Chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że warto już dziś pomyśleć o tym, jak może wyglądać ich przyszłość w wieku emerytalnym" – wyjaśnia w informacji prasowej Cezary Burzyński, prezes PKO BP Bankowy PTE. Kampania PKO BP Bankowego OFE będzie opierać się na komunikacji w prasie i nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie. Zaplanowano 10-tygodniową aktywność w dziennikach i magazynach (od 18 października). W prasie wykorzystane zostaną głównie formaty full page i junior page oraz jakościowa strategia rozmieszczenia reklam w tytułach, tzn. umiejscowienie ogłoszeń na okładkach i w początkowych częściach pism. W przypadku reklamy zewnętrznej planowana jest miesięczna kampania w listopadzie na dużych nośnikach typu backlight i tablicach frontlight. Wykorzystanych zostanie 190 tablic w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, we Wrocławiu i na Śląsku. Kampania zostanie wzmocniona materiałami POS (plakaty, ulotki) w oddziałach PKO Banku Polskiego oraz reklamą na dwóch siatkach wielkoformatowych w centrum Warszawy. Koncept kampanii wymyślił butik kreatywny Lemoniada, a realizacją reklam zajęła się agencja Testardo Gram. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.(MŁ, 15.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










