Ikea wybrała pomysły Euro RSCG Warsaw i Scholz & Friends Warszawa
12.10.2010, 08:12
Agencje Euro RSCG Warsaw i Scholz & Friends Warszawa wygrały przetarg na przygotowanie spotów do trzech kampanii, które Ikea przeprowadzi w przyszłym roku.
Ikea wybrała dwa pomysły na spoty Euro RSCG Warsaw i jeden Scholz & Friends. Działania będą realizowane w pierwszej połowie 2011 roku. Choć reklamodawca nie zdradza szczegółów, wiadomo, że będzie kontynuował strategię ”Ty tu urządzisz” wymyśloną przez agencję PZL, która również startowała w przetargu. Ikea zakończyła współpracę z PZL 31 sierpnia br., choć nie wyklucza, że zaprosi agencję do przetargów planowanych w przyszłości. Ponadto w przetargu uczestniczyła JWT, z którą Ikea nadal współpracuje przy bieżących projektach.(MŁ, 12.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










