Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ikea wybrała pomysły Euro RSCG Warsaw i Scholz & Friends Warszawa

Agencje Euro RSCG Warsaw i Scholz & Friends Warszawa wygrały przetarg na przygotowanie spotów do trzech kampanii, które Ikea przeprowadzi w przyszłym roku.

Ikea wybrała dwa pomysły na spoty Euro RSCG Warsaw i jeden Scholz & Friends. Działania będą realizowane w pierwszej połowie 2011 roku. Choć reklamodawca nie zdradza szczegółów, wiadomo, że będzie kontynuował strategię ”Ty tu urządzisz” wymyśloną przez agencję PZL, która również startowała w przetargu. Ikea zakończyła współpracę z PZL 31 sierpnia br., choć nie wyklucza, że zaprosi agencję do przetargów planowanych w przyszłości. Ponadto w przetargu uczestniczyła JWT, z którą Ikea nadal współpracuje przy bieżących projektach.

(MŁ, 12.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.