Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natalia Vodianova promuje nowe perfumy Oriflame – Midnight Pearl

Wczoraj ruszyła kampania reklamowa nowej wody perfumowanej Oriflame - Midnight Pearl. Twarzą produktu została modelka Natalia Vodianova.

Reklamę telewizyjną kręcono w czeskim zamku Ploskovice. Oprócz telewizji (Polsat, TVN, kanały tematyczne) kampania reklamowa pod hasłem ”Midnight Pearl – pokusa dla Twoich zmysłów” prowadzona jest także w prasie (12 tytułów: m.in. ”Party”, ”Życie Gwiazd”, ”Show”, ”Twój Styl”, ”In Style”, ”Avanti”, ”Claudia”). Głównym celem kampanii z udziałem znanej modelki jest zwiększenie sprzedaży perfum i podniesienie rangi marki. Autorką spotu jest agencja Folke Film ze Szwecji. Layout reklamy prasowej przygotowała agencja reklamowa Epoka z Krakowa. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Group. Kampania zakończy się w pierwszym tygodniu listopada.

(MŁ, 12.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.