Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złoto i dwa srebra dla agencji z Polski w Portorożu

Agencje Publicis, Heureka i Ciszewski PR otrzymały nagrody na wczorajszej gali 17. Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w słoweńskim Portorożu. Zdobyły złoto i dwa srebra.

Podczas pierwszej gali festiwalu wręczano nagrody w sześciu kategoriach, w których oceniano agencje z całego świata. Polaków wyróżniono w trzech z nich. Agencja Publicis została nagrodzona za kampanię dla Fundacji Dzieci Niczyje ”Ocal dzieci w Internecie”. Praca zdobyła Złoty Bęben w kategorii Design & Art Directions. Pomysł kampanii oparto na wykorzystaniu interaktywnej łapki umieszczanej na opakowaniach bielizny dziecięcej. Oprócz Publicis nagrody powędrowały wczoraj też do agencji: Heureka za spot dla marki Danio (Grupa Danone) i Ciszewski PR za kampanię dla producenta filtrów do wody Brita. Praca Heureki ”Wielka inwazja Małego Głoda” otrzymała Srebrny Bęben w kategorii Interactive. Na potrzeby projektu wymyślono dwumiesięczną grę prowadzoną w serwisach społecznościowych, których konsumenci zachęcani byli do walki z Małym Głodem. Zadaniem było wytropienie w sklepach w całej Polsce serków Danio, do których dołączana była miniaturowa maskotka Małego Głoda. Kampanię ”Brita Tester” uhonorowano z kolei Srebrnym Bębnem w kategorii PR. Jej głównym celem było zbudowanie świadomości marki Brita, zapoczątkowanie dyskusji o piciu wody kranowej i przekonanie Polaków, że woda z kranu spełnia restrykcyjne normy i jest bezpieczna do spożycia. Wczoraj w Portorożu wskazano też trzech Polaków jako tych, których osobowość miała znaczący wpływ na rozwój reklamy w Europie. Byli to: Dariusz Zatorski, dyrektor kreatywny DDB, Jarosław Ziębiński, szef Leo Burnett w Azji i Australii, oraz Mariusz Jan Demner, założyciel austriackiej agencji reklamowej Demner, Merlicek & Bergmann. Ich nazwiska znajdą się na marmurowej ścianie w Sali Bernardyńskiej, w której odbywają się główne prezentacje kampanii zgłaszanych podczas Golden Drum.
Srebny Bęben dla PR Ciszewski w kategorii PR

(DOK, 08.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.