Dział: PRASA

Dodano: Październik 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodniki telewizyjne w lipcu traciły czytelników

Tygodniki telewizyjne w lipcu br. notowały spadki sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem zestawienia był ”Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował w lipcu średnie rozpowszechnianie płatne razem 942 827 egz. To spadek o 10,8 proc. w porównaniu do tego samego miesiąca ub.r. Średnia sprzedaż ”To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 423 178 egz. (spadek o 9 proc.), ”Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) – 214 127 egz. (spadek o 24 proc.), ”Tele Max” (Wydawnictwo Bauer) – 198 840 egz. (spadek o 27 proc.), ”Super TV” (Wydawnictwo Bauer) – 187 723 egz. (spadek o 29 proc.). Dalej są: ”Program TV” (Press-Media) – 130 638 egz. (spadek o 13 proc.), ”Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer) – 105 862 egz. (spadek o 20,6 proc.) i ”Teleprogramy” (Teleprogram) – 42 601 egz. (spadek o 13 proc.). Wśród dwutygodników telewizyjnych notowanych w ZKDP liderem jest ”Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. wyniosło 303 517 egz. (ten tytuł do września 2009 roku był tygodnikiem). Na drugim miejscu jest ”TV 14” (Wydawnictwo Bauer) – 158 209 egz. (zadebiutował we wrześniu ub.r.), a na trzecim ”Ekran TV” (Press-Media) – 78 300 egz. (do 20 grudnia ub.r. był tygodnikiem).

(SK, 08.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.