Polska agencja odpowiada za launch Jacobsa w Europie Środkowej
05.10.2010, 07:39
JWT Warszawa odpowiada za kreację i realizację kampanii wprowadzającej nowy wariant kawy Jacobs Krönung Espresso (Jacobs Krönung) na rynek Europy Środkowej.
Celem działań jest poinformowanie o launchu i przedstawienie produktu jako najbardziej aromatycznego espresso z pianką. W kraju reklamy ”Pełnia espresso” będą emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, Discovery) i w kinach. Zamówiono je także na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju. Za kreację i realizację działań odpowiada JWT Warszawa. Przygotowana przez agencję kampania będzie adaptowana także na rynki: czeski, słowacki i kraje bałtyckie, a także pozostałe państwa regionu CEEMA.(DOK, 05.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










