I.D. Media debiutuje z dwujęzycznym magazynem dla kobiet
01.10.2010, 09:17
Ukazał się pierwszy numer dwumiesięcznika "Imperium Kobiet", którego wydawcą jest agencja I.D. Media z Sanoka, właściciel portalu Planeta Kobiet.
Pismo liczy 74 strony, ukazało się w 6 tys. egz. nakładu, kosztuje 5 zł. Adresowane jest do kobiet, które prowadzą aktywny tryb życia i mają różnorodne zainteresowania. Zawiera np. rubryki o modzie, urodzie i podróżach, a także niepublikowane wcześniej felietony Agnieszki Osieckiej. Wśród autorów są m.in. Magda Umer i Bożenna Ulatowska. Około 30-40 proc. objętości magazynu stanowią anglojęzyczne wersje tekstów. – Chcę, aby po pismo sięgały nie tylko Polki, ale też turystki, które przyjeżdżają z zagranicy – mówi Ilona Adamska, redaktor naczelna ”Imperium Kobiet” i właścicielka I.D. Media. Pismo kolportowane jest w hotelach, gabinetach kosmetycznych i fryzjerskich, ośrodkach spa oraz w sieci Empik.(RH, 01.10.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










