Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały i programy informacyjne wciąż zwiększają widownię

Kanały i programy informacyjne przyciągają więcej widzów, niż rok temu – wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres 1-29 września tego roku.

Średnia dobowa widownia TVP Info w dniach 1-29 września br. wynosiła 269 tys. osób – o 19 tys. więcej, niż rok temu. Jeszcze większy wzrost, o 51 tys., zanotował TVN 24, którego widownia wyniosła w br. 198 tys. osób. Widownię podwoił Polsat News, osiągając średnio 38 tys. widzów. Kanały informacyjne zwiększyły też w sierpniu udział w rynku: TVP Info do 4,8 proc. (z 4,6 proc. rok temu), TVN 24 – do 3,5 proc. (z 2,7 proc.), a Polsat News – do 0,7 proc. (z 0,3 proc.). Z kolei spośród programów informacyjnych głównych stacji najwięcej widzów gromadziły ”Wiadomości” TVP 1 – średnio 4,24 mln osób co wieczór (14 tys. widzów więcej, niż w ub.r.). Drugie były ”Fakty” TVN ze średnią widownią 4 mln osób (wzrost o 53 tys.), trzecie – ”Wydarzenia” Polsatu, przyciągające 2,48 mln widzów (wzrost o 163 tys.), a czwarta ”Panorama” TVP 2 – 1,56 mln widzów. ”Panoramę” oglądało we wrześniu o 282 tys. osób więcej, niż przed rokiem, zmieniła jednak porę emisji: jest nadawana o 18, a była o 22.45.

(RUT, 01.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.