Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Consumer PR – nowy dział w TBWA\ PR

Agencja TBWA\ PR (TBWA\ Group Poland) wyodrębniła ze struktur dział Consumer PR.

Dział zajmuje się obsługą firm i marek konsumenckich oraz projektami specjalnymi, m.in. sponsoringiem użyczeniowym i celebrity relations. Jego szefem jest Joanna Falkowska, dotychczas account manager, związana z TBWA\ PR od ponad sześciu lat. Jako head of consumer PR Falkowska odpowiada za budowanie strategii komunikacji dla marek konsumenckich, projekty new business i zarządzanie zespołami obsługującymi stałych klientów firmy, m.in. Häagen-Dazs, FoodCare, Wawel, Metsä Tissue i Corex. W związku z wyodrębnieniem Consumer PR w agencji zatrudniono Martę Białasiewicz i Aleksandrę Rogalę jako account executive, i Martę Stejter – PR assistant.

(DOK, 01.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.