Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drużyna W., czyli nowa promocja Wyborowej

Drużyna W. to nowy pomysł Wyborowej SA na promocję wódczanego brandu.

Kampania wizerunkowa marki Wyborowa rozpoczęła się od akcji teaserowej (bez powiązania z marką), która miała zbudować świadomość Drużyny W. W radiu i kinie emitowano spoty z udziałem czterech dziewczyn o imionach: Czysta, Światowa, Zimna i Mocna – to one tworzą Drużynę W., a ich imiona odnoszą się do przymiotów Wyborowej. W Internecie stworzono natomiast stronę internetową Drużyny W., na której wyjaśniono koncepcję promocji. 1 października ruszy główna część kampanii, już związana z marką Wyborowa – potrwa do końca roku. Kampania z udziałem Drużyny W. będzie prowadzona w miejscach sprzedaży, a na witrynie Drużyny W. będzie konkurs konsumencki i aplikacja do konkursu Misja W. Ma on wyłonić czterech bohaterów – towarzyszy Czystej, Światowej, Zimnej i Mocnej. Cała ósemka na początku przyszłego roku wyjedzie na krótkie wakacje zorganizowane przez Wyborową w Barcelonie. Producent czyni starania, by relacja z tego wydarzenia ukazała się na antenie ogólnopolskiej telewizji wiosną 2011 roku. Niestandardową promocją marki zajęła się agencja marketingowa LabCon, kampanię online przygotowała agencja interaktywna Unia Interactive. Za organizację konkursów odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Great Open House, a za planowanie mediów – Value Media.

(RYD, 30.09.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.